marți, 1 septembrie 2009

Ce faci in Predeal?

Daca n-ati mai fost de mult la Predeal, ar fi cazul. Statiunea arata foarte bine, aer curat, o multime de baruri, terase si restaurante, iar ofertele de cazare in Predeal sunt multiple, de la hoteluri de 4* la vile si pensiuni. Cadrul natural in care se afla statiunea este super, fiind inconjurata de munti ai posibilitatea sa faci o multime de trasee turistice.
Eu am fost la Trei Brazi, cu masina :) pana acolo, dar sus am facut putina miscare totusi. Imprejurimile sunt superbe.
Am urcat si cu telescaunul la Clabucet si mi-a placut foarte mult. Privelistea observata de sus merita vazuta.
Seara am bagat o vizita nu foarte lunga la Office, cam multe fitze pentru gustul meu, dar muzica buna si atmosfera in general ok.

Merita sa-ti faci de cap un weekened macar la Predeal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu