marți, 10 noiembrie 2009

BREAZA

Am copilarit la Breaza si pot sa spun ca a fost minunat, dar la varsta adolescentei imi doream din tot sufletul sa plec sa traiesc intr-un oras mare o viata tumultoasa. Uitandu-ma inapoi nu pot sa cred ce naiva eram si cat imi doresc acum sa nu mai locuiesc in Bucuresti si sa ma mut inapoi la Breaza. Aer curat, peisaj pitoresc, ritm de viata normal, oameni ok, dar din pacate nu am ce face acolo. Totusi ma duc macar odata pe luna sa ma relaxez acolo. Cazare in Breaza gasesc super ok si imi e de ajuns sa facem un gratar si sa privesc muntii. Deja ma simt mai bine. E uimitor cum odata cu varsta ti se schimba prioritatile, preferintele si stilul de viata, dar asta e o alta discutie. Deocamdata va sugerez sa va petreceti cate un weekend la Breaza. E aproape de Bucuresti, aerul este foarte curat si foarte benefic pentru batrani si copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu